sobota, 6 lutego 2010

Przez zebrę


Podczas ostatniego shoppingu w Londynie miałam w ręku bluzkę w ten motyw, ozdobioną nitami na ramionach. Wyglądała trochę rockowo, edgy i przekonywała mnie długością "za pupę". Jednak jej nie kupiłam. Pomyślałam, że za dużo już tego safari w mojej szafie. Błąd!!!
Kiedy oglądam zdjęcia Carine Roitfeld z pokazów czy eventów, zawsze zwracam uwagę na to, co ma na sobie, na każdy detal (zresztą trudno o inną reakcję). Ostatnio zaintrygowała mnie płaszczem w zebrę, który nosiła podczas Couture w Paryżu. Najświeższy hit designerski - kolekcja toreb Kate Moss for Longchamp - ma też wiele wspólnego z tym wzorem. Czy zebra zacznie wypierać leoparda z królestwa zwierzęcych motywów? Coś musi być na rzeczy, bo dwie ikony mody już się z nią oswoiły.



Carine Roitfeld podczas pokazów Couture w Paryżu, styczeń 2010.
foto: © 2010 Getty Images




Część artykułu z Vogue Paris, poświęconego współpracy Kate z francuską marką; nr Luty 2010.





Rosyjskie wydanie Elle przedstawia kolekcję Kate Moss for Longchamp; nr Luty 2010.

źródło: tfs




Vogue Paris; nr Listopad 2009.

© 2010 Condé Nast. All Rights Reserved.
© 2010 Hachette Filipacchi Shkulev. All Rights Reserved.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz